sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

EI SE VOI OLLA VÄÄRIN - LÄHTEE MAAILMAN ÄÄRIIN

IMG_3388

Niin tän juhannuksen biisi! Sanat ei nyt aivan täsmää, mutta tästä tulee ihana lähtöfiilis... Fiilistelybiisi-listalle siispä! Onko teille muille vaihtareille valkkautunut joitain tän tapasia lähtöbiisejä, mistä tulee hyvä mieli ja hymy huulille? Jos on niin let me know! Musiikki on mulle aivan tajuttoman tärkeää, varsinkin sanat! Oli sitten hyvä tai huono päivä. Tämän vaihtomusiikkikastin ehdoton ykkösbiisi on wake me up. Tiedän, kulutettu ja massaa ja avicii... Mutta silti tästä on muodostunut mulle tosi tärkeä kappale - sen sanat koskettaa jotenkin mua ja omaa elämääni niin hyvin. Joka kerta kun tämän kuulen (tosin nykyään harvemmin...) niin pysähdyn ainakin henkisesti hetkeksi. Vielä tälle kipaleelle vähän kunniaa ennen kuin mennään asiassa eteenpäin!


Aloin näistä biiseistä puhua siksi, että nykyään todella monet lyriikat tuntuvat koskevan tätä vaihtoonlähtöä ja kaikkea siihen liittyvää... Tai sitten vain muokkaan niistä päässäni sellasia? Sekin on hyvin mahollista. 
Fiilikset eivät ole sitten viimepostauksesta miksikään muuttuneet - tällä hetkellä jopa ihanan tasapainoiset. Muutama päivä mökillä teki hyvää, vaikken mikään mökki-ihminen olekaan. Tuntui pitkästä aikaa siltä että pystyin elämään hetkessä ja vielä nauttimaan siitä. Samalla kuitenkin vaihtovuosi oli paljon puheenaiheena, joten sitäkään ei päässyt unohtamaan. Vaikea sitä on enää unohtaa, se on jo niin oven takana. Päivät vaan lipuu eteenpäin... Mutta toisaalta, niin ne saavatkin tehä! Aikaa on vähän, mut myös paljon. Sopivasti? 
Nyt ei ole enää tullut tunnevuoristoratoja ja -tehosekoittimia vastaan, mikä on helpottanut tosi paljon tätä lomasta nauttimista. Oon onnellinen ja kiitollinen - enemmän kuin pitkään aikaan! :-)

IMG_3350
IMG_3305

Mun ei ollut tarkotus tulla kertomaan kauheasti mistään mielialoistani, mutta toi nyt tuli sellasella flowlla että ei edes kauhesti tarvinnut miettiä. Oon huomannut että tää mun teksti rönsyilee tosi helposti, enkä osaa päättää mitään yhtä aihetta. Mutta tää on just mun näkönen blogi - ei mikään kauhean vakava tai järjestelmällinen, mutta syvällinen ja noh... ehkä aika avoin? :D Kun tämän aloitin, niin ajattelin kirjoittavani avoimesti ja lähinnä itseni iloksi, koska tykkään kirjoittaa. Ja muistoksi! Olen yrittänyt tästä pitää kiinni, yritän vieläkin. Teitä lukijoita on jo kuitenkin nyt ennen koko vuoden alkua kertynyt 44, mikä on ainakin mulle paljon tai ainakin enemmän mitä kuvittelin. Kiitos siitä ja teidän kiinnostuksesta mun höpsötyksiä ja sekoiluja kohtaan. Haha, arvatkaa pitikö mun tätäkään oikesti kirjoittaa? No ei pitäny!

NYT siis kolmanteen asiaan! Eli mä vietin ihanan juhannuksen mökillä perheen ja poikaystävän kanssa, eikä edes suomen kylmä kesä haitannut :-) Saunottiin, heitin talviturkin hyytävässä järvivedessä, naurettiin poikien huonoille läpille (♥), katseltiin futista ipadin pikkunäytöltä, yritettiin kalastaa, käytiin kahen kesken keskellä järvee ja soudettiin jäätävää vauhtia sadetta pakoon, syötiin ihan liikaa, hömpötettiin koirien kanssa ja nautittiin isolla N:llä! Postauksessa kuvina vähän maistiasia meidän menosta. Huomenna myös starttaa riparin kaupunkijakso ja torstaina päästään pitkästäaikaa Honkiniemeen leirille! Postaustaukoa siispä ainakin reippaan viikon tiedossa, koska aion jatkaa tätä hetkessä elämistä ja mahtavien ihmisen seurasta nauttimista. Vaihtohöpinöitä lisää taas riparin jälkeen. 

IMG_3457
IMG_3383IMG_3374
Huomatkaa kuvissa truemökkistyle!!

Koittakaahan muutkin nyt rentoutua! Tosi monista vaihtoblogeista olen lueskellut, että tää suomielämä unohtuu tosi helposti kun lähtö lähestyy... Siltä mustakin vähän aikaa sitten tuntui, mutta nyt oon saanut otteen TÄSTÄ elämästä täällä. Oonko ainut?:D Toivottavasti en.

4 kommenttia:

  1. Oi sulla on ihana blogi ja oot tosi kaunis! Jään kyllä seuraileen :) Mä oon kans lähdössä ens vuonna vaihtoon, exploriuksen kautta Las Vegasiin, tässä mun blogin osote jos kiinnostaa :) www.annaaelina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, kiitos paljon!! Mä käyn tottakai tsekkaamas sunkin blogin :-)

      Poista
  2. Hei, ei oo tarkotus udella vaan ihan mielenkiinnosta mietin, että millaset fiilikset sun poika-ystävällä on sun lähöstä... Mielenkiinto johtuu varmaan siitä, että oma poika-ystävä ei tuntunu aluks hyväksyvän mun haaveita vaihtovuodesta, niin mietin että onko poika-ystäväs ihan avoimin mielina asiankaa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Juu ei mitään, tottakai saa kysellä ja ajattlin tästä aiheesta kirjoittaa ihan postuaustakin!:-) Mun poikakaveri lähtee myös itsekin vaihtoon, Minnesotaan, joten ollaan mollemmat vuosi poissa ja uskon sen olevan helpompaa kuin sen että toinen olis jäänyt kotiin. Lähteminen oli tavallaan meidän yhteinen päätös joten sen myötä ei kauheasti ole ollut ongelmia. Tottakai ikävä tulee, mut tää on ollu meidän molempien unelma ja yks asia mikä meitä yhdistää!:-)
      Muista että oot vielä nuori ja vaihto on vaan YKS vuosi sun elämästä - älä heitä sitä hukkaan poikaystävän takia. Jos se susta aidosti välittää niin se kyllä jaksaa odottaa!

      Sori kun huomasin tän kommentin vasta nyt!

      Poista