keskiviikko 1. lokakuuta 2014

SYYSKUUN SUOSIKIT

Holymoly, se on kuulkaa nyt lokakuu! Mä en haluais toistaa itseäni jatkuvasti, mut seriously, jushan oli kesäkuu? Syyskuu meni vähän turhankin nopeeta, ei kauheesti jäänyt mitään järkevää mielikuvaa koko kuukaudesta. Innostuin tossa kuitenkin miettimään juttuja, mitkä on ollut mun elämässä "in" nyt viimeisen kuukauden aikana ja sen myötä sit ajattelin että voisin alkaa keräämään joka kuukaudelta ihan randomilla kaikenmoisia pieniä iloja ja lempparijuttuja. En halua asettaa mitään kategorioita tai määriä (esim. top 5, toivottavasti hiffaatte mitä ajan takaa :D) vaan fiiliksen mukaan mennään - ja tosiaan nää tulee olemaan kaikkea maan ja taivaan väliltä. Tähän ekaan en ollu vielä koonnut mitään, lähinnä parissa vartissa pohdiskelin muutaman mainitsemisen arvosen asian, mutta tulevaisuudessa tulee olemaan toivottavasti monipuolisemmin. I hope you like it! 


collage
AAMUPALA
Siis tää hetki päivässä on vaan kaikista paras. Se on hetki johon varaan yleensä ihan reippaasti aikaa ja naatiskelen (heräilen) omassa rauhassa. Aamupalalla mä myös yleensä tsekkaan läpi kaikki kuulumiset kotopuolelta, sekä selailen sosiaaliset mediat. Ja oon koukuttunu kahviin, se kuuluu nykyään mun jokaisen aamun kattaukseen. Mullon myös näköjään tullut joku fetissi ikuistaa jokainen mahollinen master chef luomus... Pointti kuitenkin on se, et mä vaan rakastan aamupalaa.

m5_logor
Tarviiko tähän enää lisätä mitään? I'm in love. Mulle on iskenyt jäätävä Maroon 5 fanityttötauti. Oon kuunnellu pian kaks viikkoa ripiitillä samoja biisejä enkä tuu varmaan ikinä kyllästymään. Poikkeuksena vaan Dayligth joka saa vieläki sisuskalut kieppumaan ja silmät kostumaan, joten sen yleensä ihan suosista skippaan.


collage
AURINGONLASKUT
Toinen asia mihin en vaan voi koskaan kyllästyä. Jaksan vieläkin joka ilta ihmetellä kuinka nättejä auringonlaskut onkaan... Saatan vaan tuijottaa pihalle parikymmentä minuuttia hiljaa. Mieli lepää.


IMG_4849
SOBE-JUOMAT
Tää on yks niistä harvoista syistä miks voisin muuttaa Jenkkeihin. Missaatte sielä Suomessa ihan taivaallisen makuelämyksen! Mietin vakavasti näiden maahatuonnin alottamista. Sobeja on ihan kaikissa mahollisissa mauissa ja väreissä, on 15 kalorisia ja 200 kalorisia, on kera kaikkine vitaamineineen ja e-koodeineen. Kaikille löytyy siispä jotain. Mun lemppari on tähän mennessä on ollu Green tea, mikä itseasias näkyykin tossa kuvassa. Kaiken kruunaa ylisöpöt pullot, jonka korkissa on aina joku päivän pelastava elämänviisaus. Sydänsilmäemoji.


Lopuksi viel kuukauden note to myself.
10660147_740852852649825_4964933045366191522_n

2 kommenttia:

  1. Äää oot niin hyvä kirjottamaan tätä blogia!! Oli vaa pakko tulla sanoo mutku sun postaukset on aina nii ihania, positiivisia ja samaistuttavia ja toi teksti kuva tossa lopussa on niin totta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Maija, pelastit mun päivän... ♥ Kiitos ihan hirveesti!

      Poista