perjantai 26. joulukuuta 2014

LATELY

Siitä onkin jo pitkä aika kun viimeks oon tänne purkanut kuvia mun kännykästä, joten tän megalazyfridayn tekemisenpuutteen myötä innostuin niitä nyt sitten latailemaan koneelle ja kokoamaan kollaaseiksi. Ja muutenkin halusin tulla höpöttelemään niitä näitä. 
Kiitos ihan älyttömästi kaikista kommenteista (blogissa ja vielä enemmän sen ulkopuolella!) mitä tuon videon myötä sain. Niistä tuli kyllä hyvä fiilis :-) Jos teillä on jotain muita videoideiota, niin kertokaas ihmeessä - oli kivaa vaihtelua ja varmasti teen toistekkin!

Joulu tuli ja meni ja ei siitä vielä sen enempää, kirjoittelen kokonaan oman joulupostauksen viikonlopun jälkeen, kun palataan Wisconsinista "late Christmas":in viettelyiltä. Nyt kuitenkin näiden kuvien pariin - harmittaa kun en saanut edes puoliakaan kaikista mun haluamista kuvista ängettyä näihin, mutta sainpahan nyt edes jotain...

jkp3
1. Iltahassutteluja host veljen kanssa...♥ // 2. Throwback thanksgivingiin! Aamulenkki -20 asteessa, toimii! // 3. Silloin kun oli vielä lunta. // 4. Thanksgivingiltä tämäkin kuva. Melkein koko suku yhdessä kuvassa, haha I love it. Yhdessä kokkailua ja hauskanpitoa, nää on niitä pieniä hetkiä mitä en ikinä tuu unohtamaan mun vaihtovuodesta.

jkp1
1. Vähän ennen tota kuvaa tuli sellainen hetki, et tajus taas kuinka siistiä on olla täällä. Ihan oikeesti, sunnuntai-iltana pikashoppailuja tekemässä Mall Of Americassa?! Eipä ihan joka päivä tule tähänkään mahis sitten kun palaan Suomeen. // 2. On ihan ookoo pyshtyä kesken sunnuntailenkin istuskelemaan yksinäisen kiven päälle ja miettimään maailman menoja. // 3.-4. Leffassa katsomassa Nälkäpelin kolmososaa ja oli kyllä tosi pettymys... Mur. Nojoo, vaikkei elokuva itessään ollutkaan odotusten mukainen niin teatteri oli kyllä senkin edestä! Oli kyllä niiin magee, tosi iso (olisko ollut 21 salia?) ja koristeltu kaikilla leffajutuilla. Otettiin Giulian kanssa puokkiin pienimmät popparit ja ei saatu tuhottua niistä puoliakaan - only in America.

jkp2
1. Momin herkkusalaatti! Oon niin onnellinen että mun host äiti on kasvissyöjä niin saa välillä tälläsiäkin annoksia. Ei ihan tyypillisintä Amerikkaa :D // 2. Sleepovereilla tanssijoukkueen kanssa. 19 tyttöä, yön pikkutunnit ja yks minibasement. Jokainen siitä sitten voi itse ratkaista tuon yhtelön ja päätellä lopputuloksen. No ainakin nauroin varmaan enemmän mitä koko neljänä kuukautena... // 3. Joulushoppinkeja // 4. Foods-tunnilla oli aiheena piirakat ja jokaisen piti valmistaa oma piirakkansa. Ylläripylläri että mä sit tietty tein mustikkapiirakkaa ja sai kyllä oikein hyvän vastaanoton - ope kysyi jopa reseptiä itselleen! Ja samalla selvisi myös se, että Amerikassa ei ole rahkaa?!

jkp4
Hela kollaasi. Tanssi. Se on ollut iso iso iso osa mun elämää viimeiset kaks kuukautta ja äää apua, enää 1,5kk edessä ja en halua että tää loppuu!! Jo nyt voin sanoa, että tää on ollut yks huikeimmista kokemuksista mun vaihtovuoden aikana. Oon niin kiitollinen että mut otettiin joukkueeseen messiin ja tästä tyttöporukasta on tullut kuin toinen perhe. Kisat on mennyt vaihtelevasti, mutta kokoajan parempaan päin. Ollaan oltu kaikkea ykkössijasta seitsemänteen sijaan, muutamien loukkaantumisten myötä jouduttu tekemään paljon muutoksia mikä on tuottanut paljon turhautumista, mutta silti vieläkin katseet on kohti helmikuun toista viikonloppua ja Statea! 

jkp5
1. Apuopena. Rankkaa high school -elämää etten sanois. // 2. Haha love my family. Skypettekin kotiin pari viikkoa takaperin ja äiti laitto mut "makaamaan" mun suomisängylle. En pysty kattoa tota kuvaa hajoamatta... Ollaan tunnetusti vähä hönöjä joka iikka. // 3. Oon viimeaikoina tehny ihan sikana suomiruokia hosteille ja kaikista on tykätty tosi kovasti! Pyydetään aina lisää ja seuraavaks aion host isän monen pyynnön jälkeen tehdä mustikkapiirakkaa. Eli vinkkinä kaikille vaihtareille että tehkää oikeesti teidänkin perheille kaikenlaisia erilaisia ruokia maisteltavaks - voin luvata että ne tulee tykkäämään! // 4. Vähän lisää ruoka-asiaa. Mun uus ehoton lemppari on smoothiet. Tossa kuvassa on lempparien lemppari eli kiiwi-mango. Aaah... Nytkin hörpin mango-banaania, koska kiiwit oli loppu. Mutta pointti nyt vaan oli tää mun uus hitti. :D

jkp6
1. Piparin tuoksua, tonttujen juoksua... tittididdiidii. Mun suosikki joululaulu. Kunnon Suomalaiset, kuulemma mausteiset, piparit oli uus makuelämys amerikkalaisille, mutta tähänkin ihastuttiin! Pitää kuulemma tehdä lisää, vaikka joulu tavallaan menikin jo... // 2. Lisää Amerikkaluksusta. Voi vaan kävellä Starbucksiin ja napata mukaan peppermint mochan. That's the way how it should be in Finland as well. // 3. Viimeperjantaina joulujuhlan jälkeen lokerokäytävä sai ainaki meikäläisen hymyilemään. Miten tälläset pienet jutut voikaan saada aikaan niin hyvän mielen? Ihana Randolph, ei oo eka kerta kun on löytynyt jotain pikkuyllätyksiä lokerolta. // 4. Sneekpeekkiä eiliseltä. Alettiin hostien kanssa valmistamaan itseämme Meksiko-fiilikseen Elvis -leffalla ja mun mielestä sikacooleilla pirtelöillä. Toimi! Enää jäljellä 24 päivää ja ääää en malta odottaa *sydänsilmäemoji*


Mä nousen nyt vihdoinkin sängynpohjalta ja meen moikkaamaan töistä tullutta host äitiä. Tänään ei ole mitään suunnitelmia, ajattelin avata vähän uutta joululahjaksi saatua kirjaa ja naatiskella pari palaa fazerin sinistä. Huomenna aamusta tosiaan auton nokka kääntyy kohti Wisconsinia ja siellä vietellään sitten viikonloppu :-) Palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti