lauantai 25. tammikuuta 2014

ORDINARY






Hellou! Mullei oikeesti oo mitään asiaa, mut silti halusin tulla jotain höpisemään. Arki on taas alkanu rullaamaan normaalisti, kaikki tuntuu olevan vaan tosi normaalia. Ei mitään ylimäärästä, mut oon silti kokoajan menossa jonnekin suuntaan. Tällänen vaihtariblogi on siitä hankala, että ainakaan tässä odotteluvaiheessa ei tapahdu juuri mitään mut silti haluiais jatkuvasti tulla jotain raapustamaan. Oon tähän asti yrittänyt suojella tätä turhalta lörinältä mut nyt pääsi vähän lipsumaan... ups. Mietin pitkään, että mistä mä voisin tulla kirjottamaan, kun ei vaan yksinkertasesti ole mitään normaalista poikkeavaa tapahtunut.

 


Kun aloin jotain ihan perus "tälläviikolla olin koulussa ja treeneissä ja ja ja plääplää"- shaibaa kirjottelemaan niin sit mulla välähti ja yhtäkkiä mulla olikin paljon asiaa.

Monesti vaihtareita pidetään jotenki vähän "parempina", mikä ei kyllä perustu yhtään mihinkään. Mullekkin on moni voivotellut, että kuinka olisi kyllä halunnut vaihtoon muttei olisi ollut tarpeeksi hyvä. Hyvä missä? Ei sun tarvi oikeesti olla hyvä missään. Tarvitset vain ripauksen seikkaulunhalua ja uteliaisuutta muita kulttuureja kohtaan, sekä avoimen mielen. Okei, kyllä yksi vaatimus löytyy: sun keskiarvon tulee olla 7-8 (riippuen järjestöstä). Mut mun mielestä toikaan ei ole mikään kauhean iso vaatimus, ihan saavutettavissa jokaisella kun vain vähän viitsii.

Mä olen ihan normaali lukiolaistyttö, joka ihan normaalisti aamuisin taistelee itsensä sängystä ylös ja raahautuu kouluun. Vapaa-ajallaan harrastaa asioita mistä nauttii ja tuskailee iltaisin läksyjen parissa. Stressaa koeviikoista ja nauttii lomista. Kuuntelee musiikkia ja pelaa turhia kännykkäpelejä. Katsoo netflixistä vampyyripäiväkirjoja ja jakaa kaikki turhimmatkin asiat whatsapissa. Ei ymmärrä matikkaa ja tykkää kielten opiskelusta. Makaa iltaisin sängyssä kone sylissä lukien blogeja ja selaillen naamakirjaa, sekä nukahtaa koirakaveri jalkopäässä lämmittäen.

Mulla ei ole edes mikään huippukeskiarvo koulussa, hipoo aikalähellä tuota vaadittua rajaa. Enkä puhu täydellistä enkkua. En koskaan ajatellut, että mun pitäis olla mitenkään spesiaali lähteäkseni. Enkä kyllä vieläkään ajattele. Itseasiassa haluanki vähän hakea jotain erilaista tähän tavallisuuteen. Haluan vähän irottautua tästä rutinoituneesta elämästä, matkata mun mukavuusalueen ulkopuolelle.

Jos ikinä oot erehtynyt ajattelemaan, ettet ole tarpeeksi hyvä niin oot väärässä. Tarvitset vain rohkeutta ja uskallusta, sekä oikean asenteen.





ps. nää otokset on jotain muutama pakkasilta takaperin napsittuja ideattomia kuvapahasia, jotka päätin nyt tänne julkaista ihan vaan omaksi ilokseni :D

2 kommenttia:

  1. Heii tää oli hyvä teksti :) oon itekki lähössä ens vuodeks vaihtoon ja ihanku ois omia ajatuksia lukenu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos.. :-) Kiva että joku muukin on eksyny pohtimaan tälläsiä :D

      Poista