keskiviikko 6. elokuuta 2014

I SWEAR I LIVED

Oon koko kesän ajan pitänyt tälläistä pientä projektia yllä ja nyt kun kesä on tavallaan ohi, koska koulut on alkanu, niin ajattelin sen julkaista. Eli kesä-heinäkuun ajan oon videoinut lyhyitä pätkiä ihan mun perus kesätouhuista ja oikeestaan vähän kaikesta maan ja taivaan välillä. Ajattelin, et tätä voin sit vaikka jenkeissä katsella jos on huonompi päivä! Alunperin mun oli tarkoitus kuvata ihan kunnon kameralla, mut on varmaan ihan sanomattakin selvää että ison järkkärimötikän kantaminen kaikkine putkineen on melko työlästä ja hankalaa. Joten, päätin lopulta tyytyä puhelimeni kameraan. Laatu on tottakai hieman huonompi, mutta tärkeempää ainakin mulle on tän sisältö :-) Lisäksi klipeistä voit bongailla ainakin pari kertaa nakkisormia ja ihanaa mökkistyleä, tottakai ilman mitään meikkiä tai laittautumista - nobody's perfect! Pidemmittä puheitta tässä nyt vähän maistiaisia mun kesästä! Joka oli muuten tähänastisista seitsemästätoista kesästä ehdottomasti antoisin - sekä hyvässä että pahassa. Tulen kyllä ikävöimään jokaista hetkeä, ihmistä, jokaista hymyä ja naurua, jokaista auringonlaskua, kuumaa ja tuskaista yötä, valoisaa ja raikasta aamua ja jokaista täysillä elettyä päivää.
 
ps. suosittelen lämpimästi klikkaamaan alavalikosta HD-laadun päälle... ja en nyt jotenkin saa vaihdettua tuota aloituskuvaa, joten tyytykäämme tähän!

12 kommenttia:

  1. Voi itku.. mun tulee sua pirpana ikävä<3
    -Sanni

    VastaaPoista
  2. iha mielettömän ihana video! ei ees haittaa et teit sne kännykäl :D // voisiks tehä jonkun postauksen (jos vaan ehit) susta ja ilarista? :) vaik miten tapasitte yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :'-) Ja selaappa pari postausta taaksepäin, siellä just kirjoittelin meistä! Tai noh, lähinnä vaihtovuoden aikana seurustelusta, mut jotain kummiskin. Mutta toki voin muutakin kirjotella, jos se teitä kiinnostaa!

      Poista
  3. Ihana video ja tuli iha kylmät väreet!:D

    VastaaPoista
  4. ihana video ja tosi kiva idea!! (:

    VastaaPoista
  5. Tää sun blogi on mahtava! Jään todellakin seurailemaan, vaikka itekki oon lähdössä samalle mantereelle. Upeeta vuotta sulle ! :)

    VastaaPoista