lauantai 13. syyskuuta 2014

BYE BYE WASHINGTON


Täällä sitä taas ollaan - Seattlen lentokentällä. Mulla on tässä nyt vähän ylimäärästä aikaa, niin ajattelin pikaisesti tulla kertomaan tännekin iloiset uutiset! Eli uusi hostperhe on löydetty ja sen myötä mulla vaihtuu osavaltiokin. Olen siis matkalla kohti Minnesotaa! Siellä on aivan ihana perhe mua vastassa ja oon todella hyvillä mielillä nousemassa koneeseen :-)

Tuun vielä enemmän kertomaan uudesta sijoituspaikasta, mutta tiedän et siellä on joku utelias yksilö joka haluaa tietää enemmän niin olen menossa kaupunkiin nimeltä Northfield! Perheessä äiti, isä ja 2v poika!

Nyt popsin mun kiinalaisen loppuun ja lähen tallustamaan kohti porttia. Palailen siispä seuraavan kerran Minnesotasta! 


6 kommenttia:

  1. Oii onnee perheestä! Itekkin asustelen täällä alle kahen tunnin matkan päässä sun uudesta perheestä. Ps. Sulla on tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Voi vitsi, vähänkö kiva!:-) Käyn tsekkaamassa sunkin blogin!

      Poista
  2. Ihanaa että sait nyt oman perheen :)

    VastaaPoista
  3. Voi että, onpa hyvä että asiat järjestyivät parhain päin. Tsemppiä sinne!

    VastaaPoista