lauantai 6. syyskuuta 2014

LET OUR SHADOWS DANCE

Oh my gosh oon niin rakastunu tähän biisiin!! Ei nyt välitetä niin noista lyriikoista. Koska tää vaan on yksinkertasesti niin ihana.

Oon ollut tän illan babysitterinä ihanalle kaksvuotiaalle neitokaiselle ja nyt kun hän simahti sänkyynsä niin ajattelin tulla näpyttelemään koska täällä on wifi. Eipäs mulla mitään kummoisempaa asiaa ole, ajattelin nyt jakaa muutaman kuvan mereltä ja sen sellasta - ihan just for fun! :-)

Sijoituspaikkaa ei ole tän yhen päivän sisällä ilmestynyt, haha. Mut olotila on helpottanut huomattavasti! Jotenkin on paljon rauhallisempi fiilis ja lähinnä yritän nyt ajatella että kyllä ne viimeisetkin palat tässä palapelissä pian napsahtaa kohdallee. Varmaan juurikin silloin kun sitä vähiten odottaa... Tää lapsenlikkana oleminen on jotenkin tuonut muhun erityisen paljo positiivista energiaa! Oli ihana päästä olemaan avuksi! Tän perheen isä mulle kertoikin, että he eivät ikinä pääse vaimonsa kanssa minnekkään illalla yhessä lasten takia ja oli niin kiitollinen että halusin tulla vapauttamaan heidät täksi illaksi. Nyt on kyllä hyvä fiilis!!

Tässä siis pari näpsyä sumuiselta rannikolta. Jos jotain kiinnostaa, niin oltiin semmoisessa paikassa kuin Ocean Shores.
IMG_4733 IMG_4815 IMG_4824
IMG_4784IMG_4779
IMG_4828
IMG_4743


Ja sitten muutama näpsy täältä. Oon tosi laiskasti kuvaillut arkisempia juttuja, mutta lupaan että niitäkin tuutte varmasti näkemään!
IMG_4841IMG_4843
10643168_704880256271752_1875762549_n995640_728861063849004_8386506869855762931_n
1&2. Auringonnousu täällä maalla 3. Kaitlyn ja mä ratsastelemassa!♥ Kaitlyn on siis tän mun väliaikaisperheen tytär sekä ensimmäinen jenkki jota voin sanoa kaveriksi! 4. Auringonlasku tänään. Mä en vaan ikinä voi kyllästyä tähän! Se on vaan joka päivä yhtä kaunis... :-)
Ja loppuun vielä tällänen ihan btw juttu! Etenkin vaihtarit, käykääpä tsekkaamassa youtubesta semmonen kanava kun Vagabrothers! Kaksi Kalifornialaista jäpikkää seikkailee ympäri maailmaa ja ovat vierailleet just Suomessa. Kolme hauskaa videota jotka esittelee Suomea - näyttäkää ihmeessä hosteillenne. Mun mielestä kuvaa ihan täydellisesti perussuomea!
Näihin tunnelmiin lopetellen tänään ettei mun vaihtariblogista muutu pian valitusblogi... See ya ♥

2 kommenttia: