sunnuntai 19. lokakuuta 2014

THERE IS ALWAYS SOME REASON TO SMILE

Onnea on...

IMG_5782
Lokakuu

...kunnon jenkkiaamupala (ja päivän kalorit yhessä pamauksessa) IHOP:issa. International House of Pancakes ♥

IMG_5806 IMG_5809

...ihanat kaverit ympäri maailmaa. Tälläkertaa valokeilassa italialainen Giulia♥

IMG_5734

...extemporee bonfire ja uusiin ihmisiin tutustuminen. En tuntenu oikeesti kun kaks ihmistä kolmestakymmenestä, mutta silti oli vaan niiiin mukava ilta!

IMG_5846 IMG_5844

...VS'n rasvojen ja muiden tuoksuvien asioiden imppaaminen. Ja valinnan vaikeus kun olis kuus käsirasvaa jotka haluaisit ostaa. Ja se tunne kun sitten lopulta saa tehtyä rankan päätöksen. Nimimerkillä käsirasva-addikti.

IMG_5865 IMG_5868

...elämänviisaudet pukukopin naulakoissa. Love it or leave it - so simple!

IMG_5871

...alennukset American Eaglessa. Tein oikeesti hyvät ostokset hyvällä hinnalla - ja mä niiiin rakastan mun uutta pehmosta hupparia!

IMG_5877

...frozen yoghourt rankan shoppailupäivän jälkeen. Mä oon täällä löytänyt rakkauteni näitä kohtaan... En oo kauhee jätskifani, mutta jääjugurtti on asia ihan erikseen!

IMG_5885

...tajuta monen tunnin, dollarin ja pussukan jälkeen, ettei oo ostanut mitään ylimäärästä. Ja on kerrankin tyytyväinen kaikkiin ostoksiin vielä kotonakin.

IMG_5891

...parkkihallin reunalla istuskeleminen auringonlaskussa Giulian kanssa.

IMG_5945

...host isän tuoma "ruis"leipä, vaikka olikin melko limppumainen maku. Ajatus lämmitti ja kyllä mä mieluummin noita syön kuin sitä kuuluisaa pullaleipää. Niin ja tietysti myös aamupalan rauhassa syöminen loma-aamuna.

IMG_5965

...lemppari löhöpöksyt, pari kuppia teetä, maailman_laiskin_päivä_2014, kotiin skypettäminen & suomen puhuminen. Päivä jota oon kaivannut viimeiset seittemän viikkoa - vihdoinkin mä sain sen. 

IMG_5972

...joka perjantainen Vain Elämää -hetki. Itkua ja naurua, muistoja Suomesta ja ainakin mä tarvitsen tälläisen Suomi-hetken kerran viikossa jenkkielämän keskelle.

10659294_751475341587576_1702721836376481328_n (1)

...maailman ihanimmat lenkkipolut. Sadannen kerran: Mä niiiiin nautin syksystä ja näistä kaikista väreistä mitä luonnosta löytyy.

Lokakuu1

...tietää että 91 päivän päästä suuntana on MEKSIKO! Voiko ihminen olla enempää innoissaan? En usko. Wääääää. Ja tottakai myös Minnesotan "kylmä" syksy, alkava talvi, saa suomitytön hymyilemään. Noh, kerrankos sitä tälläsiä lokakuita elellään joten yritän nauttia auringon jokaisesta säteestä täysillä.

...onnea on myös huominen aamuherätys kello viisi reikä reikä ja ensimmäiset tanssiharkat! Just kidding. Aamuherätys kauhistuttaa yhäkin, mut siihen on nyt vaan totuttava. Ite tanssista oon kuitenkin toooosi innoissani! Vähän jännittää, mut tiiän että se menee kuitenkin hyvin ja tuo mun elämään niin paljon uutta sisältöä...:-)

Mun pidennetty viikonloppu meni siispä oikein mainiosti - kuten ehkä kuvista näettekin. Vähän pääsi taas ikäväkin kolhimaan kun kavereilla alkoi lauantaina kisakausi. Tuntui niin oudolta odotella puhelimen takana tietoja tuloksista, eikä olla paikanpäällä kuten oon nyt melkeen seitsemän vuotta ollut. Oli semmonen olo, että kuuluis vaan olla siellä parhaan joukkueen ympäröimänä, eikä yksin makaamassa sohvalla monen tuhannen kilometrin päässä. MUTTA, pääsin yli tuosta ja pieni kävelylenkki autto kummasti! Kuinka onnekas mä oikeesti oonkaan kun mulla on asioita joita ikävöidä? Asioita joidenka näkemistä ja kokemista uudelleen ei malttais millään odottaa. Ihmisiä, joita haluais vaan rutistaa niin kovaa että henki lähtee....

Nyt kuitenkin täällä Amerikassa sammuu valot ja alkaa olla nukkumaanmenoaika. Mä lähen taas innolla kohti uutta viikkoa ja uusia haasteita! 

2 kommenttia:

  1. Mulla ihan sama toi Vain elämää/Suomi-hetki joka lauantai aamu! :D Paras ohjelma ja saa pari tuntia miettiä pelkästää suomijuttuja ja kuunnella vaihteeksi suomenkieltä :)

    VastaaPoista