keskiviikko 5. marraskuuta 2014

LOKAKUUN SUOSIKIT


IMG_5351-2

Tattadadaaa! Päätin kuluttaa luppoaikani blogin ulkoisen olemuksen eheyttämiseen, aloin jo niin kyllästyä edelliseen. Toivottavasti virkistää teidänkin silmää yhtälailla kun mun. Mutta, nyt on siis taas aika pistää ylös mun lokakuun lempparijutut. Lokakuu kului niin hitaan nopeasti. Nopean hitaasti. En mä tiedä. Päivät tuntui välillä tappavan pitkiltä, mutta viikot vierivät hullua vauhtia. Näin syksyä kauneimmillaan ja kauheimmillaan. Kohtasin taas monen monta uutta ihmistä ja kohtasin myös monen monta, tuttua ja turvallista, ihmistä muistoissani. Ikäväkin oli aina välillä - kera kyyneleiden, mutta enimmäkseen kuitenkin nautin jokaisella mahdollisella henkäyksellä.

1380425_760684713999972_2203273129827308216_n
ULKOILU
Täällä Northfieldissä on kuuleman mukaan vietetty hienoin ja lämpöisin syksy ikinä. Vasta viikko takaperin alkoi näyttää siltä oikealta, harmaalta ja kuolleelta, lokakuulta. Oon monta monta kertaa heittänyt napit korvaan ja lähtenyt pihalle ilman mitään päämäärää - joskus viettänyt jopa parikin tuntia ihan vaan hengitellessä sitä ihanan raikasta ilmaa. Hyvinä ja huonoina hetkinä. Parasta lääkettä mielelle.


IMG_5937
VIHREÄ TEE
Eli siis green tea. Mä ainakin joisin mieluummin green tea:ta kuin vihreää teetä? Mullon aina miljoona eri lemppariruokaa mitkä haluaisin kaikki mainita, pitäs varmaa tehä täysin oma postaus niille... Tälläkertaa kuiteski valitsin vihreän teen, koska se on valehtelematta ollut mun jokapäiväinen perustarve. Oon aina ollut kova juomaan teetä ja rakastan melkein kaikenlaisia teeitä(???what). Tiiän, että vihreällä teellä on tosi paljon kaikenlaisia terveysvaikutuksia, mut en mä oikeestaan sitä niiden vuoksi litki - se vaan on niin hyvää!

bruno_mars_just_like_you_are
BRUNO MARS
Artistilemppari tältä kuulta on ollut ehottomasti Bruno Mars. Ei sillä, että se olis mitenkään uusi tulokas mun soittolistoilla; Monet biisit on osunut ja uponnut kyllä syvälle mun sydämeen. It will rain. Long distance. Just the way you are. Moonshine. The Lazy song. If I knew. Tää lista goes on and on... Pelastanut monta synkkää syysiltaa ja piristänyt vielä useampaa aurinkoista aamua.

IMG_6095
SWEATER WEATHER
Yks, oleellisin, syy mun syysrakkauteen. Saa kaivaa vihdoinkin ne pehmoset villapaidat kesävarastoista ja eikä enää saa edes lämpöhalvausta kun kiskasee sellaisen ylleen. Mä en oo mitenkään megainnokas muotifani ja mun mielestä farkku-villapaita-yhdistelmä toimii aina sekä on nopee napata aamulla kaapista. Ainut ongelma on vaan se että haluaisin ostaa jokaisen eteen sattuvan, toinen toistaan ofc pehmosemman, ihanamman värisen ja muutenvaan muka paremman yksilön, mut loppupeleissä kuitenkin käytän vaan niitä kolmea lempparia...

collage
WE♥IT
Tääkään ei ole mitään uutta, mutta oikeastaan melkein useamman kuukauden tauon jälkeen mun we♥it-addiktio taas palasi. Se on parasta viihdettä study hallissa, pitkillä ja ei-niin-pitkillä automatkoilla, kampaajalla, sunnuntai-iltana ja tietty aina silloin kun pitäis esim. tehdä läksyjä tai pestä pyykit. Oonko ainut joka kuolaa niitä kaikkia taivaallisen näkösiä kuvia pannareista sunmuista herkuista, vannoo että vitsi mä aion kokeilla kans tehä tollasia kun pääsen kotiin, muttei oo vielä kertaakaan saanut toteutettua itseään? Okei, perjantaina vapaapäivän kunniaks aion! Lupaan teille.

Kuukauden note-to-myself.
532894_760692010665909_8821646915451766680_n

2 kommenttia:

  1. Voi mikä ihana postaus taas (!!!), pakko kompata ihan joka juttua ja toi quote on niiin totta.. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii kiitos :-)... Ja jep toi quote pitää niin paikkansa!

      Poista