sunnuntai 9. marraskuuta 2014

SNAP-THROWBÄKKEJÄ

Näin viikkoa vaille kolmikuukautispäivän johdosta haluan tehä pikkuisia takaisinheittoja ja muistella mitä kaikkea oonkaan nähnyt ja kokenut. Ja sitä on paljon. Tää päivä on ollut jotenkin tosi ihmeellinen, oon vaan koko päivän jumittanut omissa ajatuksissani. Se on niin totta, että vaihtarina tulee mietittyä välillä tosikin deeppejä juttuja ja muutoinkin yrittää saada koottua sitä omaa elämänsä palapeliä yhteen. Mikä tässä elämässä oikeesti merkitsee? Mitä mä haluan tän vuoden jälkeen? Vai haluanko mitään? Alkaa omalla tavallaan jo zoomailla kohti seuraavia unelmia, mut kuitenkin elää niin hetkessä kun vain pystyy. Mmm. Mulla tulis tästä aiheesta niin paljon tekstiä, että aion tehdä joku päivä ihan oman postauksen niille. Nyt kuitenkaan ei enää sukelleta yhtään tän syvemmälle, vaan palaillaan enemmän tai vähemmän ajassa taaksepäin ja annetaan pieni hetki näille jutuille mitä oon tälläkertaa snapchatin kautta ikuistanut. Mulle itelle tuli tosi hyvä fiilis selaillessa noita vanhoja kuvia, semmonen "WAU, oompas mä oikeesti kokenu paljon näin lyhyessä ajassa". Vaikka suurinosa näistä asioista on täysin arkisia ja saattaa jostain toisesta tuntua ihan mitättömiltä, niin mulle ne silti merkitsee. Arki on parasta. Muistan taas että miks oon täällä. Ja totesin taas etten ikinä vaihais tätä kokemusta - joka ei oo edes vielä puolessavälissä - mihinkään.

collage
1// Enää jäljellä 7kk... 2// Matkalla lentokentälle! Tehtiin pikainen puolentunnin sightseeingi, koska kyllähän nyt Seattlessa ollessa täytyy itse Seattlekin nähdä? 3// Jep. Onneks seuraavaan kertaan on vielä paaaaljon aikaa. En ees halua miettiä miten saan kaikki mun kamat takasin suomeen. 4//Viimeisiä kesäpäiviä. Voi että, ei joku vois viedä mua takasin tohon hetkeen?

collage2
1// Norhtfieldin ihanimmat lenkkipolut - taas kerran. 2// Homecoming-perjantai! 3// Koulua... Ja matikantunti jonka itseasiassa vaihdoin pois ja otin tilalle helpomman. #noschoolstress 4//Perus arki-ilta Tuuli's way: Sohva, tv ja teekuppi.

collage3
1//Yhyhyyyiii. Tehtiin kirurgisia operaatioita kanoille köskässä. 2//♥ 3//Jumppajumppaa. Siitä tulee aina niin hyvä fiilis! Nyt en hetkeen ookkaan käynyt salilla tanssin takia, mut sitten kun kausi on ohi niin tiedän kyllä minne käypi tieni 4// Skypettelyä with my gööörls! Pitää ottaa taas joku päivä uusiksi, aina niin piristävää nähdä teidän hymyilevät nassut ja kuunella teidän hömpötyksiä..♥
collage4
1// Just another sunny day. 2//Kuvista. Alettiin työstämään meidän final-töitä ja on aina kauhee Leonardo da Vinci -olo kun vetäsee maalaustakin päälle ja pursuttaa maalit paletille. 3//IHOP ja Giulia♥ 4//Pihalla on viilentynyt just sopivasti johonkin viiteen asteeseen, täydellinen ulkoilusää! Rakastan nähdä varsinkin pikkulapsilla niitä tomaatin punaisia poskia pihallaolon jälkeen.. Ne vaan on jotenkin niin suloset.
collage5

1// Skypetystä kotiin ja perheen kanssa perus perjantai-iltaa: Vain elämää. 2//Hiukset meni jokunen aika sitten uusiksi. Ite tykkään näistä tummista enemmän, niiiin ihanaa vaihtelua! Oli muuten btw paras kampaaja missä oon IKINÄ käynyt. Gotta love it. 3&4//No words needed.

5 kommenttia:

  1. Ihana postaus! <3
    Blogissani olisi sinulle pieni haaste: http://greatbritaininmyheart.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!!:-) Käyn tsekkaamassa ja jos aikaa jostain saan riistettyä niin voisin vaikka vastatakkin haasteeseen!

      Poista
  2. Täällä kans yks joka tuskailee samojen kysymyksien kanssa... Kai kaikki vaihtarit pohtii, et mitäs sitten ku ollaan takas kotona. Mä en kyllä haluu ees aatella, apua. Jotenki se, että kaikki odottaa hulluna joulua kourasee mua joka kerta vatsasta. Sitten on tää vuos ohitse. Yritän elää hetkessä mut sitä väkisinki tulee mietittyä tulevaisuutta ja sitä kuinka monta kk on aina jäljellä 'vielä' jäljellä... Tykkään sikana sun blogista, propsit kyllä että jaksat ahertaa sen eteen, sillä mulle se on tosi vaikeeta alkaa vaan kirjottaa - olise sitten suomea tai englantia...

    Nauti vuodestasi! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista! Ja jep, tavallaan kääntää jo katsettaan kohti tulevaa vaikka haluaiski elää nyt ja tässä... Mut mä ainakin oon löytäny vastauksia sellasiin kysymyksiin, mihin en niitä olis ikinä ennen tänne meren toiselle puolelle lähtöä olis saanu. Oon ihan samassa junassa sun kanssa; väkisinkin jokapäivä käy mielessä se että koska pääsee taas kotiin... Mutta yritetään nauttia nyt tästä elämästä täällä! Tätä ei saa enää ikinä takasin.

      Poista
  3. ja jäljellä taas 2x :D Suomi toimii...

    VastaaPoista