tiistai 17. helmikuuta 2015

JUISSIN KESÄSOMETTAJAKSI 2015?

Jep, kaikkea sitä pitää näköjään kokeilla! Lähin siis katsomaan että olisko musta tälläseen, vähän erilaiseen, kesäduuniin ja toivon todellakin että vastaus olisi kyllä. Olis aivan huippua viettää kesä 2015 Juissin somekasvona!

Ensinnäkin, julkaisin tän hakemusvideon eilen, ja voi jestas oon ihan overloaded näistä kaikista tsempeistä ja kivoista kommenteista - laittaa aina miettimään kuinka uskomattoman ihania ihmisiä mun ympärillä onkaan. More than thankful. Kiitos ihan jokaisesta tähän mennessä tulleesta äänestä ja jaoista. Ette uskokaan paljoko ne mulle merkkaa, eikä vaan siksi että saisin tuon työpaikan, vaan myös siks koska huomaan että kaikki jaksaa mua aina kannustaa, ryhdyin mä mihin vaan. Ootte parhaita. You mean the world to me♥

MUTTA, sitten siihen itse asiaan. Haen siis ensikesäksi Juissin kesäsomettajaksi - eli työskentelemään Juissin sosiaalisissa medioissa. Tää duuni olis mulle niin täydellinen, enkä edes osaa sitä ajatella työnä. Tsekatkaa mun hakuviedo alta, youtubesta tai suoraan juissin sivuilta. Ihan miten vain! Heitin myös tuonne sivuun, lukijapalkin alle, kuvalinkin hakuvideoon, mikäli haluatte sitä myöhemmin katsella.

Arvostaisin ihan tooooosi tosi paljon jos kävisitte äänestämässä! Joo, tiiän, pitää kirjautua ja kaikkea, mutta jos sen puoliminuuttia elämästänne siihen voisitte uhrata niin olisitte maailman parhaita. Tiiätte, että tekisitte ainakin tän yhden neitokaisen täällä oikein superiloiseksi. Just SUN äänen avulla mä olisin taas askeleen lähempänä unelmaani. Every point counts! :-)
Ja jos nyt oikein innostutte, niin äänestää pystyy aina tunnin välein ja jakaminen on todellakin sallittua!


KIITOS ♥ 

4 kommenttia:

  1. Voi Tuuli miten huippu video!! :D tipuin ihan täysin tolle pikkuorava kohdalle :'D ei tarvi kauaa miettiä kelle mun ääni lähtee ;-)

    VastaaPoista
  2. Ihana video! :-) Kävin äänestää sua!

    VastaaPoista