sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

PUHELINELÄMÄÄ

Hellurei! Hankala keksiä mitään kivoja alotussanoja tälle postaukselle, kun ei oo oikeen mitään mistä valittaisi tai mitä hehkuttaisi. Hyvin hyvin tavallinen viikko takana! Mutta oikein mukava siitäkin huolimatta. On taas itketty ja naurettu, noustu aamulla itseasiassa pirteänä ja hyvissä fiiliksissä kouluun, istuttu pylly liimattuna sohvaan ja katottu The Voicea, tälläkin hetkellä, ja siitä onkin tullut semmonen mun ja hostien yhteinen juttu. Hymyhuulin saan jatkaa seuraavaan viikkon!

Nyt kuitenkin haluan taas jakaa muutamat kuvat mun puhelimesta. Tälläsiä postauksia pukkaa tulemaan melkonen määrä, mut niinku oon sanonu; Nää on vaan ihan mun lemppareita! Luettavana ja kirjotettavana. Muutenkin puhelimen muisti oli ihan räjähtämispistessä joten oli pakko saada purkaa vähän kuvia koneelle. Lupaan että ainakin parina seuraavana viikkona on luvassa jotain vähän erilaista... :-)

1
1. Mitä oliskaan puhelinkuvapostaus ilman aamupalakuvaa? Ne on vaan mun lemppareita. Joskus jopa illalla googlailen uusia kivoja ideoita ja suunnittelen et mitä seuraavana aamuna teen ittelleni. Aamupalapakkomielle? Njääh. Tässä nyt kuiteskin yks mun masterpiece - pinaattikanamunakas. // 2. Ympäriämpäri Northfieldin kävekykatuja on tämmösiä runoja, mun ymmärtääkseni college-opiskelijoiden kirjoittamia (täällä on kaksi isoa collegea yhdessä pikkukaupungissa, mikä on tosi epänormpaalia). Rakastan näitä! Saa aina pysähtymään, olin sitten vaikka juoksulenkillä. Tähän törmäsin viime perjantaina ja ehdottomasti ihanin minkä olen löytänyt!♥ // 3. Öööm... Pakollinen conssi-jalka-turhuus-kuva? Okei, oikeesti halusin vaan esitellä koulun liikkasalia koko maailmalle - ohan se nyt upee. // 4. Wanhojenpäivän -fiiliksiä. Nyyhky. Onneks mulla oli samana päivänä lähtö State-kisoihin niin sain ajatuksia muualle...


2
1. Viime postauksessa kirosin talven jonnekkin syvyyksiin, joten voitte varmaan arvatakkin et tän näkeminen made me super happy!!! Eipä taida Tuulia näkyä sisätiloissa silloin kun aurinko on ylhäällä. Ellen oon koulussa vankina. // 2. Onnea on omistaa host mom joka tekee sulle kanakeittoa ja käy ostamassa inkiväärikeksejä vatsapöpön päihittämiseksi. Tämä kuva menee kyllä jo throwback -kategoriaan, mutta halusimpas sen kuitenkin jakaa. Thanks God oon ollut nyt huiput kaksviikkoa terveenä! Näillä raiteilla koitan pysyä. // 3-4. Shoutout mun ihan ykköskahvilalle Northfieldissä. Kaikki tehdään käsin, ainoatkaan pöydät ja tuolit eivät ole samaa sarjaa, maksaa voi vaan käteisellä ja 25 eri teen valikoima tuottaa aina vähän päätösvaikeuksia. Goodbye Blue Monday♥

3
1. Downtown Northfiel ei ehkä kauneimmillaan, mutta silti sama kotoisa ja lämmin tunnelma säilyy 15 asteeen pakkasillakin. // 2. Tämäkin takaisinheitto - State-kisojen lähtöpäivään. Meillä oli koululla "send off" eli oppilaat oli käytävillä hurraamassa postereiden kanssa ja toivottamassa tsemppiä. Pienimmät, innokkaat, fanit halusi vielä viimeseen sekuntiin saakka kannustaa - vaikka sitten ikkunan läpi. Cuteness overload I quess. // 3. Pakko jakaa koska tää sai kyllä mutkin hymyilemään ääneen. #vainamerikkajutut. Veikkaan että jenkkivaihtarit ymmärtää parhaiten, mutta voin avata sen verran et täällä kauden kuumin kuosi on camo, eli tommonen maastokuvio. Sitä. On. Kaikkialla. // 4. Minneapolis!

4
1. Host momin painostuksella mun jenkki-mäkkäri-neitsyys vietiin eilen, vieläpä drive thrun kautta. Couldn't get more American. Kyseessäoleva pirtelö on tarjolla vain pari viikkoa vuodessa, joku St. Patrikc's -juttu. Mutta olihan tuo nyt herranjumala ihan taivaallisen hyvää - minttuihmisen unelma. Ja kaloreista ei sitten puhuta. // 2. Palikkaleikkejä pikkuveljen kanssa. Tornien rakentaminen on meidän talentti. // 3-4. Snapissä jaettuja taloprojektin fiiliksiä. Pakko kyllä sanoa että toi on niin parasta! Viimeset kaks viikkoa ollaan vaan maalailtu, mutta nyt alkaa olla pikkuhiljaa seinät oikeen väriset ja aletaan väsäämään kaakeleiden ja lattioiden kanssa. 

5
1. Juurikin tuohon aiemmin mainitsemaani send offiin kuului tämmönen ihana yllätys - kaikkien vanhemmat oli tehneet lapsestaan posterin, missä oli aiheeseenliittyviä kuvia. Host mom oli mullekkin askarrellut oman. Sai kyllä ison hymyn huulille. // 2. Olipa kerran hyvä hiuspäivä. // 3. Prom-mekko metsästyksellä eilen Giulian kanssa. Mun oma prinsessamekko löytyi varmaan valehtelematta kymmenien mekkojen kokeilun, ja luovuttamisen, jälkeen. Olin itseasiassa jo kävelemässä liikkeestä ulos kun näin sen ja huusin heti Giulialle että TOI ON NIIN MUN. Ja niin se oli. Kuvassa esiintyvät mekot eivät päässet edes top 5:seen ;-) // 4. Ja eilinen ilta jatkui vielä kunnon legendaarisella High School Musicalilla. Pakko myöntää et kyllä siitä monia oikeitakin high school -juttuja bongaili, mutta onhan se nyt kuitenkin elokuva. Nostalgiaa myöskin tuli koettua - oon nähnyt ton viimeks varmaan oikeesti kymmenen vuotta sitten?! Ja ei tsiisus mitä näyttelijäsuorituksia. Itkeäkkö vai nauraa?

6
1-4. Oli pakko tehdä kokonaan oma pamaus näistä salikuvista. Kunnon saliamppari on päässyt pistämään meikäläistä. Ja oon luullut et aiemmin tykkäsin lenkkeilystä, mut nyt varmaan sitten rakastan sitä. Giulia on monesti lähtenyt kaveriksi mulle ja ollaan yhessä kokeiltu kaikennäköistä uutta. Zumba-tunnille ei olla vielä joudettu, mut se on kovasti suunnitelmissa! Viimeviikolla ylitin itseni ja marssin ekaa kertaa sinne salin "poikien puolelle" kokeilemaan onko viimevuoden punttistaidot kuinka ruosteessa. Noh, olihan ne vähän... Ja viimeisessä kuvassa ei kukaan huomata tota mun hienoa panoraamakuvaYRITYSTÄ, eihän? Oli kerrankin tuo peilisali vapaana ja jumppasiskot varmaan arvaakin kuka siellä oli pomppimassa pää kolmana jalkana. En muistanut et kilpa-aerobic oli noinki raskasta...:D Aika kultaa muistot. Tai sitten seitsemän kuukauden tauko on tehnyt tehtävänsä.

Jepulis jeps. Eipä tässä kait muuta! Mä lompsin seuraavana yläkertaan tekemään kupin teetä ja sen jälkeen pitäis varmaan vähän tehdä koulujuttujakin. Toivottavasti kaikilla muilla oli yhtä onnistunut viikko takana ja jaksatte lähteä uhmaamaan seuraavaa yhkä hyvillä fiiliksillä kuin meikäläinenkin. Take care ♥

1 kommentti:

  1. Eksyin äsken ekaa kertaa sun blogiin ja varsinki tätä postausta oli hauska lukee! Tsemppiä sinne Amerikkaan! :)

    VastaaPoista